06 май 2008

Поздрав за любимия по случай...

Отдавна не бях слушала нищо на Стефка Берова и, когато по случайност гледах нейния концерт по телевизията, открих наново за себе си тази красива песен с чудесен текст. Ако след края на изпепеляващото влюбване и делничните грижи в съвместния живот, можем да се слушаме и да искаме от другия да говори, значи любовта ни е жива. Само е по-мъдра и спокойна.
Дано всеки има човек до себе си, когото да иска да слуша, и на чието рамо да иска да прислони глава!
И понеже днес имаме годишнина - семейството ни навършва пълнолетие - пожелавам на себе си и на мъжа до мен да сме здрави и заедно да вървим по пътеките на живота - както досега. За някои нашият съвместен живот е смешно кратък, за други - дълъг. За мен пък си е тъкмо нормален. Дано продължи в разбирателство - както досега!




5 коментара:

Боян Пищиков - Архиватора каза...

архиватора вдига шапка и веселият му поздрав се чува отдалеч.

Snejka каза...

Честито ви "пълнолетие"! Пожелавам ти винаги да живееш в разбирателство с хората около теб...и ще чакам с нетърпение следващият пост за златна...платинена...диамантена и каквато друга годишнина следва...;-)

Bla каза...

Стефка Берова?! Мамка му, чувствам се толкова некомпетентен.

kenkal каза...

Благодаря за веселите поздрави и за милите думи. :)
Бла, нормална работа - и аз съм некомпетентна. Обаче текстът и музиката страшно ми харесват. На теб?

Анонимен каза...

Хубава песен за прекрасен повод.
Да сте здрави и щастливи.