17 ноември 2008

Българска филмова музика

Днес говориха, че Любо представил официално своята песен, писана специално за новия сериал "Забранена любов" и се замислих кои са нашите песни, писани за филми или пък станали популярни заради някой филм.
Амии, много са! Много са! Истина е!
Аз направих своя подборка на седем филмови песни, които имат силно въздействие върху мен. Разбира се много от песните въобще не съм търсила, но пък може и да не съм се сетила за някои. Тук представям няколко като клипчета (добре че ги има в нета). И още няколко песни от български филми като списък.


"Свети слънце в очите ти" - от сериала "Морска сол"; пее Графа




"След края на света" от едноименния филм, пее Васил Найденов




"Клетва" от филма "Вчера"; пеят Щурците




"Моят свят" от филма "Дунав мост"; пее Кирил Маричков




"Оставаме" от филма "Оркестър без име"; пее Маргарита Хранова




"Скъпа моя, скъпи мой" от едноименния филм; пеят Милица Божинова и Илия Ангелов




"Двама" от филма "Козият рог"; пее Мария Нейкова



Песен от филма "Адаптация" - пее Васил Найденов
Песен от филма "Осъдени души" - пее Лили Иванова
"Момчето си отива" - не зная кой пее
"Любимец 13" - песента "Замълчи, замълчи", пее Мими Николова
"Капитан Петко Войвода" - песен за Петко войвода, пее Васил Михайлов
"Краят на песента" - песента "Руфинка болна легнала", пее Васил Михайлов
"Баща ми бояджията" - пее Коста Цонев (търсих песента на бояджиите, ама не я намерих)


Може и да се увеличи списъкът, но засега толкова :)

Няма коментари: