28 май 2014

... заробват

Рекламите не  винаги са полезни.  Много често ни показват вредни и скъпоструващи продукти.
Като кредитите например. Някои от кредитите са откровено заробващи. Обаче са свързани с обещания за бърз и лесен достъп. И народът тегли кредити. По-скоро теглеше масово, теглеше за дреболии или за капризи. Може би заради това се активираха рекламите на кредити, кой знае? Лошото е, че доверието към други услуги не нараства.
Застраховането например е нещо, което е "хубаво, ама не е за нас" или "може да почака". И когато "колата се обърне" хората се вайкат, че нямат застраховка, и чакат Държавата да се погрижи за домовете им, за здравето им, за близките им.
Да, ама най-често не.
Затова да вземем да си отворим очите и да се поинтересуваме с какво могат да ни бъдат полезни застрахователите! Застраховка не е мръсна дума!