24 септември 2007

Стачка

Започва се. Къде днес, къде утре, къде вдругиден - началото е сложено. Моето лично усещане е, че досега такава всеобща решимост в съсловието да защитава интересите си не е имало. Доколко ще издържим ( включвам и себе си в кюпа, защото и аз съм страхлив продукт на много фактори), ще видим. Дано успеем поне наполовина да извоюваме и да отстоим исканията си.
Четох с огромен интерес статията на Марфа по въпроса и коментарите след нея. Хора различни, нагласи и мнения - разни. И аз съм изразявала мнението си по въпроса за стачките и единността на хората от различни области в името на нещо по-добро.
Е, сега вече и ще стачкувам. Защото искам да осигуря възможности за по-добър живот, за образование и развитие на собствените си деца. Защото работя първо за благото на собственото си семейство и чак тогава за благото на обществото. А ако успея от своите си деца да направя Хора и Граждани, значи бих могла да направя поне мъничко и за чуждите деца, с които работя в училище!

2 коментара:

GaN каза...

Нела, моля ви, не се отказвайте!!! Дръжте до край! Нека един път им покажем на политиците, че искаме ли нещо - ще се борим до последно за него! Не се поддавайте на манипулациите по медиите! Абе, просто се дръжте !!! Повечето хора сме зад вас!

kenkal каза...

Повечето колеги са наистина решени да държат докрай. Дано не се срине нещо от върха на пирамидата. Аз лично очаквам провали.