02 октомври 2007

Тракторът пред мен запушва

Честно казано пред мен наистина има трактор, не компютър. То са едни звуци, едно пъшкане, задъхване... Нива ли оре, фитнес ли прави, не е ясно. Ама то горкото не е виновно. Сигурно са малко собствениците на такава стара и вярна машинка като нашата. От 2 месеца ни излиза съобщение колко малко място има и не може да оперира нормално, ама ... Лошо, лошоо...
Е, в най-скоро време ще го сменяме. И си обещавам да го поддържам по всички правила. Че то сега - със свободно място само от 111 МВ в диск С - може и да гръмне.

Да предупредя де, ако много се разтъжите по мен, съчувствайте ми и ме чакайте. Ако има някой :І

3 коментара:

Анонимен каза...

Ами просто освободи малко място на диск С:, какъв е проблемът? Деинсталирай някои програми, които не ти трябват, махни излишните неща от десктопа и ги набутай в D: (или както там ти се казва другия диск), не слагай никакви неща в My Documents щото той е на С:, а си пази важните неща на D: ... и така.

Иначе и моя бучи, сякаш ще ражда - разхлопал му се е вентилатора на видеокартата (а тя е 2 кила, ебаси топуза, сигурно и самолет може да подкара)...

GaN каза...

Напълно подкрепям съветите на бат Longanlon. Без много усилия може да се освободи малко място.

А колкото до ръмженето, не че съм специалист, но ако се наложи може и малко хардуерно почистване :) и смаска.

Моето верую относно личния ми компютър е: "Грижи се за него, за да се грижи и той за теб" :)))

kenkal каза...

Да де знам го това. Ама на С са ми само офиса,нещата свързани с интернит и нищо друго. А и едни картини, дето ги махнах, ама пак се появяват.:(
Пишман разбирач съм аз, какво да ви кажа. Обаче дъното е само с 20 GB и познайте какво му е. Реве за новоооо, там е ключът от бараката. Вчера като ходих да проучвам за конфигурация, момчето във фирмата така ми се смя.
Иначе много ви благодаря. Ценя съветите на знаещите. :)