31 декември 2007

45 години


Вчера - 30.ХІІ. родителите ми имаха празник. 45 години откак са женени. Бяха сами - двамата с брат ми ги поздравихме по телефона. Пожелахме им да са здрави, да са двамата и да продължават да се радват на живота, на приятелите, на внуците и сърцата им все да са си такива млади и мислите - щури :)

В града още продължават да им казват, къде подигравателно, къде със завист "влюбената двойка". Защото най-често излизат двамата и са винаги хванати под ръка, за разлика от другите новопазарци, които или са без съпрузите си, или се движат като скарани. Дано са все така заедно. Ясно е, че си имат косури, но те са солта в живота им. А ние ги обичаме такива, каквито са. Живи, здрави и с акъла си бъдете!

5 коментара:

Анонимен каза...

Да ти са живи и здрави.
С брака са ме изпреварили с 4 и 1/2 месеца.

kenkal каза...

Мерси!
:)
Не е важно кой с колко е изпреварил другите и в какво. Важно е животът да е щастлив и пълноценен. А от това, което чета в блога ти, смятам, че твоят семеен живот е такъв.

GaN каза...

Да са живи и здрави хората и още дълго да са заедно!!!

Анонимен каза...

Какво хубаво нещо... А ще разкриеш ли малко тайната как са го постигнали? Бас държа, че е страхотно съвпадение на характерите.

kenkal каза...

Тайната им и аз не съм осъзнала съвсем. Характерите им са на пръв поглед несъвместими. Но са се научили да търпят особеностите на другия, да правят някои компромиси, не обсъждат проблемите или недостатъците на другия пред никого, изключая мен и брат ми.
Може би най-важното е, че не си делят задълженията, а работят заедно. Например при почистването - баща ми тупа килими, майка ми мие и бърше прах; при ремонтите - баща ми не се справя пълноценно без тя да му помага; и т.н. и т.н.