25 юни 2008

Брех, да не повярваш чак!

Преди време Петър Събев прави обзор на това колко и какви блогъри е зарибил. И аз бях сред тях, естествено. Сега - чак не ми се вярва, и аз мога да се похваля с новоизлюпен блогър. Още няма и година откак съм в интернет-постранството и вече съм виновна за появата на нов блогър - svetlae. Иде реч за една приятна дама (ник svetlо), която смея да кажа, познавам в някаква степен. За какво, кога и как ще пише - сама ще си каже. И ще си покаже. От нас - четенето. И "На добър час!"

Като поздрав за нея и всички блогъри една снимка, която много харесвам. Направена е от колежка на ливадите покрай Аврен. По време на един поход с ученици. Свежо, нали?

3 коментара:

Анонимен каза...

Вече посетих новия зарибен блогер с пожелание за успех.

Боян Пищиков - Архиватора каза...

arwen - елфическа принцеса

.арх

kenkal каза...

Направил си връзката веднага, друже. Ама в действителност я няма. В следващия пост все пак ще пусна едни красоти само заради тебе ;)