01 януари 2009

Айде - хаирлия да е!

Здрасти - цяла година не съм ви виждала! :)

Първо - ЧНГ! Дано всички сте здрави и цяла година сърцата ви да са пълни с топлина, доброта и любов, както и масата с блага за тялото, както и джобовете и банковите сметки с финикийски знаци!

Второ - Честит Васильвден! На всички именници - сред тях са малкия ми син и майка ми - от все сърце желая вратите да се отварят пред тях, пречките да падат, желанията им бързо да се изпълняват, мечтите им да се сбъдват, здравето им да е здраво, а те самите да бъдат мъдри и внимателни в постъпките и желанията си! Нали царствени имена носят - царствени и делата им да са!

Преди време любимата шега на моя чичо (лека му пръст) на този ден беше като дойде на Васильовден у дома да донесе една дамаджана червено вино и да каже "Айде да е хаирлия! От миналогодишното вино съм наточил за твое здраве, Васке!" Обикновено все някой се намираше да попита "Че ти още ли имаш от миналогодишното, бе, Джако?" А той след малко въртели и бъзици си признаваше, че то си е от последната реколта, ама нали вече е влязла новата година, затова виното е миналогодишно! :)))

За пореден път една близка приятелка, докато си честитяхме Новата година по телефона, ми пожела белите зърна да са повече от черните в бобената чорба на живота. А аз този път си обещах да запомня тези думи и да ги включа в своя репертоар от благословии. Харесва ли ви? Според мен е страхотна!


4 коментара:

Анонимен каза...

За много години!
Определено последното пожелание ми хареса най-много :)
Поздрави!

Анонимен каза...

:)))
За много години, pierrot!
Хубаво е, наистинац. И си струва да се запомни, нали? :)))

Анонимен каза...

Хайде да ни е честита новата година, да ни донесе мир в душата и здраве в тялото:)

Анонимен каза...

За много години от Мравките!!!
Живи, здрави и много късмет през Новата!