09 декември 2010

Мой материал


Познах заглавието на своя материал "За вълци и мечки може, а за кучета - не!?" отпреди почти две години. Той е публикуван в един сайт за развлечение в рубрика "Новини" на 1 декември т.г. и после споделен в Свежо.
Не разбрах кой е пуснал "новината". Чак пък новина да е?! (Все пак аз съм писала това на 22 януари 2008 година.) Ама пък интерес е предизвикал! Разликата си личи даже и на пръв поглед.
Нито името ми, нито адресът на моя блог са линкнати. Що бе, драги? Защо си спазил само наполовина процедурата?
Чудя се...

3 коментара:

Savlena каза...

Нели,вече са поправили грешката си:
http://www.praznuvam.com/news/?p=3228

Владимир Кабрански каза...

Не е грешка, а напоследък се навъдиха доста такива сайтове. Утре ще копират материал от друг блог или сайт.За съжаление, няма как човек да си потърси правата. Най-много да сложат линк, ако някой се усети и после отново по стария начин:(

kenkal каза...

Савленка, името и адресът ми са там, но всъщност не са линк към материала. Чист тарикатлък - хем са упоменали откъде са взели текста, хем пък не препращат читателите си при мен.
;)
krizt, принципно нямам против практиката да се ползват текстове, но когато условието да се включи линк към първоизточника, е изпълнено!