26 август 2011

Златен клозет

Тоалетна чиния с плавно падащ капак - 300 лв. Оказва се криво излята - тотално дефектна. Обаче е доставена по поръчка на клиентите. При доставката (не у дома, а в магазина) служителите баламосват купувачите с това колко плавно пада капакът и получават парите в брой.

У дома клиентите виждат кривините на чинията и си търсят правата на потребители. Да, ама ядец! Не можело да се сменя или връща купената стока. Трябвало да видят дефектите още в магазина. Можело друга да си изберат и да си я купят?!

А сега де! Какво му казваш на това?

Мен за тоалетна от 70 лв. би ме било яд. А ако дам 300 лв. и се окаже, че са ми пробутали префърцунен боклук, ще изригна.

Дано си извоюват правото хората! Щото мен ме вълнува, ако евтината ми тоалетна чиния се окаже дефектна да мога да я сменя или да я върна тотално.

Снимката е от това местенце.


Няма коментари: