17 октомври 2011

Лошо време ли?

Източник на снимката.
- Лошо време няма! - каза току-що синът ми. - Има неподготвени хора!

И не е ли прав?
Хората от северните страни са го измислили: мушама и високи гумени ботуши навличат, щом дойде такова време. А ние се мъчим да се прикриваме с чадъри срещу поривите на вятъра, който те оставя без дъх.
В реките и моретата по нашите улици пък - каквото и да имаш на краката си, различно от гумени ботуши, няма да те спаси от намокряне.
Затова...
Заканила съм се да си купя гумени или силиконови ботуши и с тях да си джапам смело. Ако пък си намеря и як дъждобран или мушама, няма да ме уплаши никой дъжд.
Северните хора са го измислили отдавна!
До работа с рибарски екип, на работа - елегантни и красиви!

От вчера ми е в главата песента "Страхотен ден". Поздравявам всички с нея. 
А за хората, които са чували "Искам дъж да вали, да гърми и трещи./ Искам по улиците да текат реки!/ Да няма сухо място,/ да няма сухи хора/ в този град!" специално намигване от Варна!
Прекрасен ден!

ПП И утре е неучебен ден за учениците! Супер!

1 коментар:

Unknown каза...

Абсолютно си права, Нели! Убедена съм, че днес по-бързо ще се придвижи един добре оборудван пешеходец, отколкото автомобил.