29 февруари 2008

Как отпразнувахме 3.ІІІ.


Неведнъж съм се жалвала, че не ми е работа да пиша сценарии, да подготвям рецитали, да бъда режисьор, сценограф, музикален оформител и т.п. Естествено и сега бях всичко в едно - имахме тържествен концерт, посветен на 130-годишнината от Освобождението. И рецитал правих, и сценарий за концерта писах, и песни подготвях, и гардероб осигурявах. Сега обаче искам да се похваля, че успях да стъкмя всички участници с народни носии, въпреки големите препъни камъни. За желаещите да прочетат повече във второто ми листче. За другите - още във вторник ще се постарая да кача малко снимки. За да ми бъде пълна хвалбата.




















5 коментара:

GaN каза...

Браво, браво! Пожелавам ти ентусиазмът и желанието, с които се занимаваш да не отмират никога! Без хора като теб, които да ръчкат, че да се прави нещо - нищо няма да има в тая страна :)

Анонимен каза...

4estita baba marta! az sam Damqn 6tqh da doida na koncerta ama imah 8 4asa.
Mnogo pozdravi na drugite gospoji.
i 4aka snimki ot koncerta. e-mail:
ffaass@abv.bg

kenkal каза...

Мерси, Дамяне! Снимките ще ги сложа при първа възможност.

Боян Пищиков - Архиватора каза...

хе, да ме беше викнала да снимам, душо, нали знаеш как обичам такива...

kenkal каза...

И качеството щеше да е друго, ама си ми твърде далеч! :)