14 януари 2009

Протест


Аз протестирам (виртуално) против доста неща, които мога да нарека обобщаващо "различен аршин" и "плетене на своя кошница".

Когато ония от червените килими се подчиняват на закона като мен и всеки друг обикновен гражданин.
Когато аз и семейството ми се уверим, че институциите работят ЗА нас - гражданите.
Когато видя на дело, че моята лична неприкосновеност, здраве и собственост не е пренебревана и омаловажавана (понеже съм най-обикновен човек), а е защитена като на министъра и депутата.
Когато ВИДЯ и ВИЖДАМ, че има правосъдие за ВСИЧКИ.
И още много когато....; когато....; когато....

ТОГАВА няма да имам причина за протестиране. Сега обаче не е така.

Пак ще повторя думите на едно 17-годишно момче "Бива те за политик! Обещаваш ми нещо, после ми даваш половината!" - често обаче нашите политици и толкова не дават!
Затова протест има! И нека да има!

January 15, 2009 7:14 PM

Позволих си да копирам и тук
своя коментар от блога на
Мария Н.,
защото бих зациклила пак на същото,
обяснявайки защо подкрепям протеста.


В същото време вече ми писна от искания за промени и от живот в преход. Искаме промени вече 20 години. Живеем във време на преход повече от 20 години. Вече искам да сме осъществили промените и да сме постигнали промяната. Обаче - не би! Аман - чувствам се объркана!

Няма коментари: