01 юни 2009

Ще гласувам въпреки!

Идва си сина ми от училище и ми връчва две еднакви листовки, които страшно ми заприличаха на някогашните позиви. След първия прочит се ядосах, че въобще някой си позволява да ме убеждава и по този начин да не гласувам.
Е, няма пък!
Ще гласувам!
Правилно или грешно. Глупаво или умно.
Ще гласувам!
То е не само мое право!
Да гласувам е част от моите отговорности на родител, на учител, на гражданин.

Който има търпение, да си увеличава снимките и да чете. Аз четох няколко пъти този текст. Много неща ме ядосват, с много не съм съгласна, но всеки си има глава на раменете - да чете и да тълкува по своему написаното.


4 коментара:

Блог на Павел Николов, астрофилолог каза...

Както е казал другарят Маркс: "Пролетарии от всички страни - съединявайте се!"
Тази листовка още един път ме убеждава, че съм прав като смятам да гласувам. Защото съм далеч от мисълта, че тя е дело на хора, които няма да гласуват; изфабрикувана е от тези, които имат полза да гласуват по-малко хора, за да се запази сегашното положение.

kenkal каза...

Не се бях замислила толкова надълбоко като теб, но съм съгласна, че е манипулация в угода на някого. Така че - ЩЕ гласувам.

fen каза...

Ще гласувам и точка по въпроса.

Анонимен каза...

Чакам да отворят секцията и отивам да гласувам! :-)