29 юли 2009

"Песня про зайцев"

В неделя вечерта гледах малко от руското шоу "Две звезди".
Попаднах на изпълнението на песента от "Диамантената ръка" - "Песня про зайцев". Оттогава до днес се събуждам и заспивам с нея.
Предлагам ви да видите това изпълнение и онова на Юри Никулин. На мен ми харесват и двете, но осъвремененият вариант особено ме забавлява.

Клипчето съм взела от руски сайт, в който могат да се видят и други изпълнения, както и коментари за самото шоу и изпълненията: http://www.liveinternet.ru/community/dve_zvezdi/

Могат да правят шоу тия хора. Не се притесняват да изглеждат смешни, щом това ще направи изпълнението им по-добро. Това страшно ми харесва. Пък и си личи, че истински се забавляват. :)))


4 коментара:

aneta каза...

много настроение :)На мен обаче много повече ми харесва оригиналът, с импровизираното пиянско изпълнение в ресторанта и цялата дандания накрая :)

kenkal каза...

:) Така да бъде - за всекиго има вариант ;)

Snejka каза...

Юри Никулин сигурно ми е фаворит сред руските актьори:)
А едно от любимите ми негови изпълнения е това: http://www.youtube.com/watch?v=hYG6lw7tJZw

fen каза...

Любимо, благодаря.