16 ноември 2009

Пак трагедия

Вчера се случва това.

По радиото новината се върти ежечасно. Майката на момчето е на работа, когато научава (как и по кой начин не зная). А в края на смяната я намират паднала по лице, потрошена и в кома.

Ще се разнищва ситуацията - все пак изникват доста въпросителни. Ужасно е, че трагедията води след себе си друга трагедия. Не познавам бащата на момчето, но според мен в момента той наистина се нуждае от подкрепа - синът му вече не е сред живите, жена му пък не е нито при нас, нито оттатък...

Страхотии!
Дано намери сили да преодолее този ужас! И дано жена му се оправи!

3 коментара:

Valkocompany каза...

Така е то
Eбаси майката
http://e-vestnik.bg/7564

Petya каза...

Не съм запозната със случилото се и сякаш не искам. Напоследък хората започнаха да се хранят с чуждата болка, преструвайки се, че им пука или пък по-скоро цъкайки с език и благославяйки господ, че трагедията не е в тяхната къща. На всеки може да се случи. От медиите бълва само помия, в последно време почтни нищо положително за съжаление. Спрях да гледам новини и да чета вестници, а радио отдавна не съм слушала.Убедих се, че колкото и тежки катастрофи да разтъбят, няма да намалеят, а напротив - застрашително се увеличават.
Ще кажа нещо, въпреки че не съм набожна:
Страдащите Бог да ги пази!

kenkal каза...

Valkocompany, и на мен ми се псува. Яд ме е и на друго: ако не се случи пострадалият да е наш познат, си казваме, че това не ни касае. Освен това винаги търсим вината у другите. как пък не казахме веднъж, че сами сме си виновни?!?

PetyaL., старите хора казват "Отънят гори там, където падне". Разбирам позицията ти. Сасвото и да ни се случи, все си затваряме очите, докато не ни застигне.