21 януари 2010

Чувала съм


Чувала съм, че в страните с дълга и истинска зима, ония с многото сняг, снегът се почиства непрекъснато. Ама тъй някак другояче се почиства. Не се натрупва на планини по тротоари и малки улички, ами се изнася извън града, където при топенето няма да прави проблеми.

Вече няколко дни ходим по асфалта, не по тротоарите. Те просто не са разчистени. Често даже са натрупани с двойно количество сняг, заради избутания от платното - снегорините само го изриват встрани! Всеки си гледа в краката - ту неочаквана пряспа ще има, ту разкишано място, ту пък найлонови отпадъци, на които в никой случай не трябва да стъпваш.

Хубаво е, че още не е почнало да се стопля времето, че тогава ще текнат едни реки. Никакви ботуши и обувки не издържат на снежна вода с луга. Само гумени галоши и ботуши. Ама ние нямаме традиции да ходим по улиците с галоши, а после да се преобуваме.

Чувала съм...
Както ония деца - "... Бати гледал като ядат"
Дано дойде времето да кажа, че тъй добре като нас нийде не го правят!

Снимката ме подсети,
че има и хора с идеи,
които намират
нестандартни решения
на делничните си проблеми.

Айде повече такива случаи и по нашенско!

3 коментара:

Анонимен каза...

И ние има с какво да се похвалим.
Тъй-добре както ние успяваме да прехвълим топката към дбора на съседа нийде по-добре не го правят :)

Savlena каза...

Я и аз да кажа в твоя стил,Нели- "... Бати гледал като ядат", че съм чувала и видяла /в нета/ как някои хора в някои страни правят и снежни скулптури ,като така хем обезопасяват тротоарите от ненужния сняг събран от снегорините,хем и разкрасяват сивите улици . Дано дойде и това време за нас!:)

kenkal каза...

Вальо, не ми хареснва да се хвалим с това. Но не мога да отрека - истината си е истина.
Савлена, дано!