12 февруари 2008

Вълшебна градина

Една позната ми прочете нещо, което много ми хареса. Тя не знаеше от кого е това, аз пък не съм търсила автора. Но тези няколко изречения ми въздействат. Връщат ми доброто настроение, карат ме да се усмихвам и да не забравям, че още имам нещо детско в себе си. И не се смятам за инфантилна.
Моля хората, които възприемат приказките и детските стихчета като губене на време, да не четат нататък!
На другите - поздрави от мен с усмивка и блясък в очите!

Вълшебна градина

От един вълшебник взех семена. Нощем ги посях на луната. Поливах ги всеки ден със сироп. В една леха избуя сладкиш. Втора леха роди шоколади. От третата леха мога да ти изпратя в колет сладък сладолед. :D

ПП Ако някой разпознае автора, да ми го каже! Все пак уважавам авторското право! Ако пък някой иска да сподели.

2 коментара:

morch каза...

Мдам много е приятно :P Ще си го копна ;)

kenkal каза...

После не забравяй кой ти е показал вкусотийката и я сподели! ;)