25 септември 2008

"Реджеп Иведик" - турска комедия Recep Ivedik (2008)

Ако ви се гледа комедия, препоръчвам ви турския филм "Реджеп Иведик". Няма как да останете равнодушни. Хуморът е разбираем и много далече от пошлотията, модерна напоследък у нас. Много хора оприличават приключенията на главния герой с тези на Бай Ганьо. Но Реджеп си е отвсякъде различен. И в същото време толкова познат и близък... Дали защото сме от Балканите, дали защото сме и що-годе ориенталци - не знам.
Най-добре е сами да видите и да прецените. За въведение - едно рекламно клипче.

Аз не бях гледала нищо от турското кино. Обаче това предизвика интереса ми. Гледайте го! Няма да сгрешите!

3 коментара:

Unknown каза...

Наистина е много добър филма :-D Аз почти плаках от смях през цялото време и той реално доста прилича на Бай Ганьо :-D

Анонимен каза...

Аз паднах от столчето от смях - в буквалния смисъл на думта!!!

Анонимен каза...

Здравейте, и на мен много ми харесва филма, и то точно защото няма такива Холивудски. Гледайте също G.O.R.A., и той набляга на балканското.
Ако някой знае други подобни филми, моля да пише тук!