07 декември 2008

Казус

Събота вечер. Съпругът е отишъл преди 2 часа на работа - нощна смяна. Съпругата с децата спокойно си гледат телевизия, играят на карти - общо взето всичко е спокойно. На вратата се звъни. Излиза майката - на вратата е приятел на съпруга и.
- Здрасти! Къде е Х?
- На работа.
- Не е на работа! Аз го чаках много.
- ??? Как да не е? Отиде за нощна?!
- Не е, бе. Аз го чаках - не дойде!
- Ти не си го видял, сигурно.
- А! Аз минавах покрай вас, видях, че свети и си викам Х е тука. Имам нещо да му казвам. Ама ще му се обадя утре.
- Добре... (следват реплики за довиждане и т.н.)
...
Посетителят си тръгва. Прибира се съпругата вътре, а мозъкът и на 120% работи: "Нещо да не му се е случило? Автобуси, трафик, ... Пък да не се обади, ако има нещо извънредно...?"
Взима телефона и звъни. Отсреща отговаря гласът на мъжа и.
- Къде си, миличко?
- На работа! Къде да съм?
- Не си на работа! (Тук вече тя е ухилена до ушите и се майтапи от сърце - нали е разбрала недоразумението) Как ще си на работа!? Ей сега У беше у нас - каза, че не те е видял. :D :D ;D Някъде по любовници ходиш, сигурно!
- Даа! Преди малко да беше звъннала, щях да ти дам да говориш поне с пет любовници! Ха-ха-ха! - и от двете страни се чува смях и се усещат усмивки. Освен това се чува грохот на машини и служебни разговори на негови колеги - Бях на стола и покрай мен имаше бая колежки, ама ти закъсня!
- Добре, миличко. Аз се притесних нещо да не се е случило. Айде лека работа! Целувки!

Децата в началото на разговора гледат изумени, после разбират закачката и си продължават заниманията.

След известно време чак съпругата се сеща, че от тази невинна реплика на приятеля тя може да направи грандиозен скандал, ако е ревнива. Сеща се също, че неговата жена е болезненоно подозрителна и ревнива. Ако на нея и кажат "Мъжът ти не е на работа", тя би полудяла от недоверие.

Пита се колко съпруги ще подозрат измяна и колко ще видят повод за закачка в подобна ситуация. Не се ли случва често приятелите да режисират такива малки сценки, за да се позабавляват на чужд гръб?

6 коментара:

Анонимен каза...

И какво се оказа накрая - че този колега нарочно е излъгал, така ли??

П.П. Аз също бих избесняла. Знам ги мъжете какви са, никога не може да им се има доверие. Аз на себе си нямам, пък камо ли на него :)

Мария

Анонимен каза...

Не съм абсолютно сигурна, че е било нарочно, но си имам едно наум.

morrt каза...

Аз го правя редовно, но само на прители. И съм много добър. При все, че ме познават от толкова отдавна, жените им продължават да се връзват от време на време. Има случаи, когато не ми говорят седмици.
А пък на мен като ми се накриви капелата...

Анонимен каза...

При нас изглежда не е било съзнателно. Обаче, ако някой редовно ми погажда такива номера, ще търся начин да си го върна. Пак с шега, разбира се.
Пожелавам ти някой да ти погажда шеги (такива или по-различни), които да ядосват теб. Тогава ще ти се накриви шапката, повярвай ми. Защото веднъж - шега, втори път - шега, ама като е система, не е приятно.

morrt каза...

Благодаря за пожеланията. :)
Вече си имам верни фенове - търсят ми "цаката" постоянно. Кога успяват, кога не. Който се шегува, трябва да носи и на майтап.
От друга страна пък, представи си живота без такива хора. Определено щеше да е по-скучно.
Поздрави.

Анонимен каза...

Така е - щом се щегуваш, трябва и да носиш на майтап. Моите наблюдения обаче показват, че зевзеците (слава богу че ги има - наистина ще е скучно без тях) обикновено не търпят да се майтапят с тях - обиждат се. Ти явно не си такъв! Поздрави! :)))