03 март 2009

FANTA - MARCA REG.

Нямаше ме повече от седмица. Бяхме на село - неотложни задължения. Редом с другите задачи разчиствахме едни необитаеми от известно време стаи - шкафове, рафтове, легла...

Едно старо шише от Фанта ми се усмихна от стария дядов шкаф. Течността вътре явно не е фанта - я е вино, я оцет - но не това е важното. Обърнете внимание на надписите.

А видяхте ли цифрата 473? Толкова милитра течност събира шишето. Е? Защо ли пък е толкова? Аз вече отдавна съм свикнала с 250 - 500 -1000 милилитровите бутилки и тази ме впечатли.
И още нещо - съвременната бутилка от Фанта 500 изглежда доста малка до баба си. Не мислите ли?


Друг път ще споделя какво още открихме в стария шкаф.

2 коментара:

Unknown каза...

На тоя въпрос мога да отговоря :)

Щото са го правили по английски/америкаснки стандарт и обемът е унции е кръгло число:

16 ounces = 473.176473 ml

kenkal каза...

Аха! Мерси!
:)