14 юли 2009

Катерене - Петрича

Разделна. Стар катерачен обект Петрича.

Страхотно място - близо до града, открива страхотна панорама пред зяпачите като мен (дори хора с моите килограми могат да се изкачат до обекта).

Има място за разходки - толкова жълт равнец не бях виждала другаде. (Бял пък - нито стрък, но затова в ниското само бял равнец може да се открие.)

Превръзката ми трябваше да се махне на следващия ден, но след това отаралежване я махнах още същата вечер.

Все пак раната от последната операция се оказа суха и чиста. Тъй че - нищо проблемно.

Маршрутите обаче са си запазена територия на Истинските Катерачи. Това чудо се нарича Иглата и се катери от всички страни. Маршрутите са стари, но който има желание, намира и начин.

3 коментара:

Aquawoman каза...

Красиво зелено местенце, за почивка на душата и зареждане на чакрите:) .
Завидях ти за хубавата разходка - аз си умирам да се катеря по такива чукари :))
Поздрави и бързо оздравяване ! :)

kenkal каза...

:) Благодаря - оздравяването вече е факт. Дано след време да мога и с отслабване да се похваля. Че то аз и преди година си бях голяма жена, ама след цяла зима седене и лежане у дома още повече се закръглих :)))

Petya каза...

Колко хубаво....тези места са съхранени и в моите спомени,когато ходихме там да катерим с варненския курс по катерене през пролетта на 2007.