24 март 2011

Кино на стената

Моите спомени, свързани с диапроекторите, са от времето, когато бях около 10-14-годишна. Имах си по-малки братовчеди, които ме дебнеха да отида на село и ме замъкваха в най-тъмната и студена стая, за да им прожектирам върху бялата стена филмчета и да им чета! Те още не можеха и никой не искаше да си губи времето с тях. Та, включвахме проектора, фокусирахме го върху белосана стена и започвахме да гледаме "кино". Любимите им филмчета бяха "Рики-тики-тави"(???тъй ли беше?) и една серия от "На всеки километър".
При Архиватора обаче има друго филмче. "Незнаен юнак". Приятно гледане!



3 коментара:

Unknown каза...

С какво сглоби клипа-WLMM?
Ako дигитализираш снимките ще се получи хубав клип с програмата, аможе да добавиш и музика.

kenkal каза...

Емо, не съм аз майсторът - нямам понятие дори какво ме питаш. Архиватора е автор на клипчето. Линк към неговия блог има на две места в текста. :)

Pishtikov каза...

архиватора бачка в телевизия и ползва адоби премиер 2и лична камера