28 април 2011

Вълнения от памтивека (на калъп)

За мъжкото и женското припасване в сексуален смисъл се е говорило откак свят светува. И темата винаги е била актуална. То и няма как да бъде другояче. Обаче такова изразяване на идеята за допълване и навлизане на едното в другото за пръв път видях в музея в Нова Загора. Това са фигурки, които явно представляват двете части на едно цяло нещо. Намерени са в някоя от Карановските могили. Дали това е находка от Халколита или друга далечна епоха, не запомних. Обаче ме впечатли посланието. Аз имам свой прочит. Интересно ми е как вие го четете.

4 коментара:

kenkal каза...

Какво значи на калъп? Ей така са го разбирали древните ни предци. Дали сме много далеко от тях, кажете вие!

svetlina каза...

На мен ми прилича на нещо за чупене на орехи :) Никакъв калъп не виждам :)

Гарга Рошава каза...

аз пък виждам, как още от време оно жените бърникат из главите на мъжете ;-)

kenkal каза...

Гардже, и аз виждам абсолютно същото. Като им влязат в главите, точно си намират мястото. А за припасването и калъпа мисля, че досега по-точна илюстрация на взаимно проникващите и допълващи се Ин и Ян не съм виждала.