19 октомври 2011

Аварийно

Благодаря на полицая, който ме избута от кръстовището "Чаталджа" и "Ген. Колев"! 
Точно Вие ми трябвахте, за да се изтегля с колата от пътя. 
Благодаря!

Когато една кола реши да прави номер, тя не предупреждава. Поне мен - не ме предупреждава. :(
Сутринта - безпроблемно палене и шофиране до работното място.
По обед - безпроблемно палене и шофиране до едно място, на което имах важна среща.
пак по обяд, но половин час по-късно - безпроблемно палене и шофиране по "Подвис и "Ген. Колев" до кръстовището с "Чаталджа"
Там - секунда след като светна зеленото за ляв завой по "Чаталджа" към "8-ми приморски полк" -  кюх и край! 
Мина зеленото, светна червено - аз упорито се мъча да запаля. Ама - не! На второто, а може и третото зелено - аз се придвижвам с прибутване с един крак, за да освободя кръстовището и се спирам. 
Спира зад мен патрулна кола, полицаят ме уведомява, че ще ме бутне и... бута ме двайсетина метра. Изтеглих се вдясно. Аз - алена от притеснение. Полицаят - вежлив. Посъветва ме да се обадя за помощ, но да не оставям колата. Само ме попита какво се случи и дали имам бензин. Друго - нищо.

Искрено му благодаря за помощта и за човешкото отношение към мен - оглупяла от притеснение в момента.
Дано винаги, когато човек се нуждае от помощ, да се появява такъв униформен човек. Не е стресиращо - напротив. Ако не беше тази патрулна двойка, имаше да се пъна сама да бутам автомобила и от всички страни да ми свирят и да ме попържат разни бабаити.

Благодаря и на М., който ме изтегли до нас. Не ме бяха влачили, но и това ми се случи. Благодаря ти, приятелю!

ПП 
Изглежда някоя от електронните части по електричеството се е скапала изведнъж, защото до момента не беше гаснала от работещо положение.  
Ако някой знае свестен автомобилен електротехник, работещ с японски коли, да свири! Имаме нужда от чичо доктор!

Няма коментари: