20 юни 2012

Ха, здрасти

Курортните месеци започнаха. Някои отидоха на почивка. Други се заеха с ремонти.
Е тия ремонтни работи, дето не ме оставят на мира и през часовете ми извън работа, най-ме тормозят. Прибираш се каталясал от жега и куп глупости в службата с надежда да се изкъпеш и да си постоиш на тъмно и тихо. Ама не! Съседите пробиват, къртят.
Е, пожелаваш им спорен ремонт и чакаш кога ще свърши бученето за деня.
***
Забравените вещи в клетките за багаж в СВА се взимат след няколко дни.
Евентуално, може би, някой ден се взимат, де.
Връщаш се у дома след покупки и откриваш странен ключ в джоба си. След кратко чудене и маене се сещаш, че това е ключа от клетката, в която си оставил три неща, купени от магазина за домашни потреби на втория етаж. Обаче часът е ужасно напреднал и за две -три вещи не ти се връща по нощите в магазина. На другия ден отиваш с ключа, но намираш клетката празна. Обясняваш първо на служител в магазина, че вещите си ги забравил, но идваш днес да си ги прибереш и носиш ключа. Той те препраща на информация. Информация обаче не работи. Прехвърлят те към охраната, която обаче някъде се е попиляла. Дежурният управител се появява след мини скандалче и хуква да търси охраната. Ти чакаш. Управителят открива охранителя след 7-8 минути обикаляне, но не идва с него. Търси на "Топла точка" вещите.           (Защо? Нямат ли определено място за съхраняване вещите на такива заплеси като нас?) Издирва къде са прибрани нещата от клетките. Не ги намира, но те уверява, че утре по същото време ще са изяснили случая и ще си получиш предметите. Показва лично отношение и ангажираност. Ти си тръгваш и на следващия ден повтаряш упражнението: информация, управител, охранител (Ама има ли такъв въобще?). Управителят не открива охранителя и те води на втория етаж, за да ти възстанови стоките, оставени на съхранение.  Добре де, ама нали може да не съм си купила стоката от там! Може ли всяко нещо да ми възстановят? Къде е мястото тип "Изгубени вещи", където твоето си нещенце стои и те чака търпеливо? Съдържанието от клетката + левчето за ползването не е ли нужно да се съхранява на определено място докато собственикът не се появи с ключа да си го потърси? Връщам ключа, искам си работите!
***
"На кьопав космонавт космосът му е крив".
Понякога се чудя аз ли съм крива или космосът ми е кьопав.
Знае ли човек?  

2 коментара:

Ирония Идиотова каза...

Ужас! Докато няма заинтересованост, колкото и перфектна да е организацията( не и в този случай ), нещата се скапват.
И в крайна сметка не си ги намери, така ли? Винаги съм твърдяла,че дребни на пръв поглед неща могат да изкарат от теб големи нерви, които да ти развалят дни напред.
А това с ремонтите...ох, даже и не искам да го коментирам. Съчувствия:)

kenkal каза...

Мъжът ми се впрегна повече, но ме доядя, че губя време. В края на краищата ме заведоха в магазина на втория етаж и ми купиха същите неща, които аз бях оставила в клетката. Отбиха номера.
Но въпреки това въпросът със забравените вещи не им е уреден. Жалко!