04 август 2013

Ремонт, пътуване, обучение и малко почивка

Наистина отдавна не бях сядала на спокойствие да чета в мрежата. За малко повече от месец на мен ми се случиха немалко неща.  
Първо, отидох на лагер с ученици. За мен този лагер беше запознаване с алтернативата на работата с деца в училище. В отбора си имах деца на възраст от 7 до 14 години, деца от различни училища е градове. Видях колко различно може да се общува и работи целенасочено с подрастващи в една спокойна, естествена, ненатоварена с формализъм среда.
Второ, занимавах са пак с деца, но в училище по строги и до голяма степен угнетяващи правила. Направих за себе си сериозно разграничаване между това как се усещам самата аз в едните и в другите условия.
Трето, изпълних си проекта за обновяване на едно старо шкафче, което има сантиментална стойност за мен, но пък е и функционално. Изживях се като калфа реставратор. С удоволствие обгарях, шлайфах, боядисвах. А сега ми предстои да разкрася моята стара мебел със скромен декупаж. Много се точа, дано ми се получи. Освен това трябва да ушия и калъф за едно ново канапе от дамаска, с която не разполагаха в магазина. Та, ще видим докъде и как ще я докарам.

Четвърто, бях обучаема за цяла седмица по ОПРЧР. Ех, как исках да сме извън Варна! Но и в града не беше лошо. Срещата с колеги, "сверяването на часовника", научаването на нови думи (като конструкт например) и споделянето на мнения ми действа винаги добре. Чувствам се заредена и амбицирана за нови неща. Сега пиша курсова работа и ми харесва. 

Пето, сърбят ме ръцете за нещата, които предстоят през август. Трябва да се нанесем във вече отремонтирания си апартамент, да се срещна със съученици след "толкоз и малко" години, да направя консерви, каквито ми дойдат наум. И много важно - да направя поне три опита за промяна. 
Каква промяна ли? Като й дойде времето, ще обясня. Пък може и да имам повод за хвалба.


Няма коментари: