03 май 2008

Тъпо, тъпо... Чак вдлъбнато!

Бях приключила уж за днес с ровенето в нета, обаче ми се отвори една времева ниша... Пък и ме е яд на нас - пешеходците и на нас - шофьорите, а че рекох да си го рекна.
Пътуваме си с детето из Варна днес. Мокро - превалява, спира, ръми... За хората, които познават града, обяснявам къде са ситуациите, които ме вбесиха.

Минавам подлеза под ФК в посока ЖП гарата. От пресечката веднага след спирката един ми отнема предимството, а че и втори се засилва. Нямаше как, вторият ме изчака да си мина на мястото и да изчакам зеления сигнал на светофара. Пред мен са 3 коли, зад мен идва още един. Тоя от пресечката излиза, влиза в насрещното и на червено прави десен завой към Шишковата градинка!?! След 10 секунди светна зелено. Явно го доядя на мен - някаква фуста да не му даде път! Че и със стар Опел! ХМ!








Карам си по "Девня". Наближавам светофара за пешеходци пред Е-он. Пред мен са 2 коли. Светофарът е зелен за нас. В това време обаче преминават възрастен мъж и след него един млад - явно са поотделно. Не са си напревили труда да натиснат копчето, за да спрат потока на автомобили. Е, защо, бе, хора? Нали трябва само да заявиш желанието си да минеш и ще спрат колите и в двете посоки? А ако стане катастрофа заради вас? Пак шофьорите ще са на мушката, нали?










Това си е за думите на един скечов герой от неотдавна - "Тъпо, тъпо... Чак вдлъбнато!" Сами си го правим, после се оплакваме! Хората са го измислили, а ние не само не щем както трябва, ами и ...
И Снежка пише нещо за шофьорите и шофирането в наши дни. Моите думи са и реплика на нейните.

3 коментара:

Snejka каза...

А в Дъблин това с копчето беше задължително. Там беше изумително как колите се движеха много бързо дори в населените места, и не натиснеш ли това копче, няма преминаване отсреща. Обаче светне ли ти зелено да пресечеш и на автомобилите червено да спрат, никога няма да видиш кола, която да престъпи това правило. Този вариант с пешеходците съм го пропуснала в поста. Благодаря ти за допълнението:)

Анонимен каза...

живея във Варна зад Образцов дом. паркирам си колата в двора на нашата кооперация. на вратата на двора има табела метър на метър "НЕ ПАРКИРАЙ, ГАРАЖ.". обаче ставам си тази сутрин и какво да видя . един стар мерцедес спрял точно пред вратата на двора и се оказва че тя е може би на някой който се е напил предната вечер в Булгари и сега си изтрезнява някъде. обаждам се на "паяка" да дойде и да ми освободи входа ама те почивали в неделя. не знам дали ще почиват в неделя през летния сезон на златни ама нейсе. от там ми поискаха номера на колата за да се обадят на собственика да дойде и да ни освободи от присъствието на автомобила си ако благоволи ама той не си вдигал телефона . ами сега ако този господин или госпожа решат да си вземат автомобила чак след 06.05.2008г как ще отида аз на работа при положение че работя на 50 км. от Варна и утре 05.05.2008г съм на бачкане

kenkal каза...

Вярно е, че паркоместа трудно се намират в града, но да не ти пука за онези в гаража... И дето трябва да излязат - планирано или по спешност, не е от значение. На съпруга ми се беше случило веднъж да го запушат на паркинг - спрял някой така, че запушил две коли. И той спешно трябва да отиде някъде. И.. с такси :( Гадна работа
Дано нещата се оправят! Ама и паяците - как може да почиват? Процесът при тях трябва да е като в предприятията с непрекъсваем режим (вдига рамене); (бърчи вежди)