13 януари 2009

Това не е ли важно? Или никой не се интересува?


Няколко дни вече се говори в града за българския моряк, който бил под постоянно наблюдение, пък после изчезнал във водите на океана, и чието тяло вече е намерено.

Говори се, ама някак регионално.
Заради газовата криза ли, заради националния протест ли, заради що ли - за този млад мъж говорят само близките и колегите му, но не и националните медии. Признавам, че и аз научих днес случайно. И то защото гледам централните новини, чета централната преса в интернет и защото, ако са казали нещо, са го смутолевили между другото. Оставам с впечатлението, че тази трагедия е маловажна и регионална. Сякаш нарочно не и се дава гласност. Само няколко препратки имаше тази вечер към новината за намереното тяло на Антон Куртев - а това според мен не е редно.

Трагедията е трагедия, независимо дали засяга едно семейство, едно село или една страна. И ако ще се информира обществото за ужасите в живота и обществото ни, то трябва да не се омаловажава едно за сметка на друго.

Или тенденциозно ще се потулят нещата, за да не излиза помията наяве? А помия винаги има, щом има труп!

Не ми харесва това! Не е редно! Аз не съм близка на семейството, но съм пряко засегната от смъртта на този млад човек, засегната съм като гражданин, който научи за смъртта и изчезването на други млади хора в страната и беше потресен. Ето сега съм потресена и от информационното затъмнение покрай тази смърт.

Съчувствам на близките, на познатите и на приятелите на Антон Куртев.

Интересува ме истината!

2 коментара:

Анонимен каза...

Всяка смърт на българин при неясни обстоятелства трябва да се изяснява и ако има виновен да се накаже. Вече нямаме толкова много българи.

Анонимен каза...

Така е.