28 октомври 2009

Впечатли ме

Вчера по време на събеседване за работа ме попитаха дали пуша. За пръв път ми се случи такова нещо. Обикновено фактът, че съм непушач, по никакъв начин не натежава в моя полза. Най-често дори ми вреди, понеже самите работодатели са пушачи и предпочитат насякъде да се дими и не им се иска някой служител да си търси правото на бездимна обстановка.
Та така - впечатли ме въпросът на работодателя и ми допадна, че държи още при наемането да си изясни отношенията с подчинените по този въпрос.

6 коментара:

Lil каза...

В последно време всички се опитват да се изрядни европейци.Това е и причината за питането.Дори са започнали в обявите да посоват изискванията си относно пушач/непушач.
Аз лично съм пушач,но от 6 години работя по места,където не се пуши и нямам никакъв проблем.
Въпрос на възпитание и личностно остискване според мен.
Затова не се чуди :) Успех с работата и хубав ден ти желая :)

kenkal каза...

:) За мен поне беше новост, защото досегашният ми опит е доста различен. :) Благодаря за благопожеланията. Хубав ден и на теб! :)

Lil каза...

Здравей отново :)
Видях зовът за помощ.Разглеждаш ли jobs.bg ?
Има доста обяви за Варна.Лично аз няма как да помогна,защото съм в София.Стискам палци скоро да имаш нова работа и ейй не се предавай :)

kenkal каза...

Лили, здравей :)
Не съм се предала. Още :) Разглеждам редовно обявите и в jobs.bg, и в други подобни сайтове; клиент съм на частна трудова борса. Не преставам да търся. На този етап безуспешно, но все някаква надеждица ме крепи. Сега в два пак съм на "пангара". Надявам се да сработи накрая и моят късмет. Че ми се ще и да се похваля най-сетне :)

Блог на Павел Николов, астрофилолог каза...

Стискам палци да се похвалиш в най-скоро време!

kenkal каза...

Дано! Благодаря! :)