08 март 2010

Подаръци, подаръци...

Било преди доооста години. Свекърва ми разказва, че...

Наближавал денят на жената. В детската градина събирали пари за изненада на майките. Взима малкия си син от градина жената и по пътя за вкъщи той й обяснява, че още утре трябва да купят подарък за тати и да го занесат в градината. На въпроса за какво е този подарък и за кога е, получава точен отговор:
- За деня на таткото е! Утре трябва да носим подарък!
Отиват на другия ден двамата в градината и, след като детето влиза в групата, жената пита учителката за какви подаръци става въпрос и какъв е този ден на таткото.
Отговорът бил категоричен - такъв ден няма. Подаръци ще получават майките за 8-ми март, не татковците!
Недоразумението било изяснено. Обаче и детето било много настоятелно, че подарък трябва да има и за тати. "И тати трябва да има ден! И той трябва да получи подарък!"

Онова 4-5 годишно детенце днес е солиден мъж, от когото аз ежедневно получавам и любов, и разбиране, и подкрепа. За децата си, като всеки истински баща, е готов на всичко. И с родителите ни е грижлив и внимателен. За всичко това аз му благодаря. Когато всеки ден той е редом, няма как да не съм благодарна, че той е моят истински подарък от живота.


Поздравявам всички жени с празника на жената. Нека любов и усмивки да ви подаряват всеки ден любимите хора! Дано уважението и разбирателството са ваши постоянни спътници!:)

И нека не забравяме, че има и ден на таткото - 26 декември! И таковците заслужават поне веднъж специално да им засвидетелстваме своята обич! Ей така от куртоазия да им подарим ако не цвете, то една красиво опакована бутилка бира или вино, понеже имат мъжки празник! :)))

2 коментара:

Gloxy-Floxy каза...

:)) Честит празник и на теб, Нели!

Присети ме отново с твоята история за едно детско или псевдодетско стихче, което чух преди доста години в "Кой е по,по, най":
"8-ми март е ден на тати
и на двете му жени,
на комшийката отсреща,
дето братче ми роди!"
Въпрос на виждане, изглежда :).

Поздрави и хубава празнична вечер!

kenkal каза...

Ха де! Гледни точки, колкото звезди на небето.