31 януари 2011

Филм за Висоцки се очаква

Вчера цял ден централната руска телевизия посвети на годишнината от рождението на Вл. Висоцки. Аз лично хванах по обяд филма "Вершина", а вечерта с удоволствие изгледах концерта и награждаването на лауреатите на наградата "Своя колея" за 2010 година. По време на целия концерт вървяха разговори за новия филм "Высоцкий. Спосибо, что живой" ("Висоцки. Благодаря, че съм жив").
Завързаха интрига - кой играе ролята на Висоцки - и направиха сериозна реклама на филма. Аз лично съм заинтригувана. Ще видим какво се е получило и дали ще си струва шума, едва след като го гледаме. А засега толкова:





За миналогодишните награди бях писала тук. А тази година най-много съм впечатлена от наградата на С. М. Сотников, началник на летището за хеликоптери в Ижма, благодарение на когото при аварийно приземяване на пасажерски самолет на недействащото, но поддържаното от него летище, оцеляват всички пътници в самолета. Човекът получи наградата си за своята вярност към дълга, за професионализма и личното си мъжество. Защото благодарение на неговия труд са живи повече от 70 души. За него и за другите двама наградени пише повече тук.

Няма коментари: