22 февруари 2011

От сърце и с усмивка

Снимката по-долу ме зарежда с емоция. Ако трябва да илюстрирам пример за нещо добро, позитивно, чистосърдечно, бих използвала нея. Присети ме за фотото разказът на Доктор Уотсън.
И разказът, и тази мила бабка ми се усмихнаха ведро в края на деня. Дано и при вас се е получил същият ефект!

Преди доста време тази снимка си я копирах от мрежата - стоеше си в моята папка и понякога ми се усмихваше, за да ме зареди. Днес я търсих, за да пусна линк към оригиналния първоизточних, но не успях. Ако някой знае къде е оригиналът, нека ми каже - веднага ще поправя информацията.

ПП
Благодарение на бързата намеса на Plam ето го и първоизточникът, който вчера не успях да открия. Чудесно е, че авторът Венцислав Гълъбов е уловил и споделил тази красота. Вярвам, че публикуването на неговата работа в моя блог не е накърнило интересите му.


6 коментара:

Анонимен каза...

http://svejo.net/1031586-listcheto-na-nela-kalova-ot-sartse-i-s-usmivka
Кал и тази снимка трябва да се види, нищо че не се знае източника!

kenkal каза...

Права си, Док!

Радея каза...

http://nerodenapetka.wordpress.com/2010/03/08/%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B0/ ето я същата баба тук. Оригиналният източник мисля, че е фотофорума, но не съм сигурна.

Plam каза...

Тази снимка не е без автор и е трябвало поне да го посочите. Сайта от който сте я взели е с запазени авторски права! http://4coolpics.com/author_photo/13592/258275.html
Автор на снимката е Венцислав Гълъбов а сайта е 4CoolPics.com.

kenkal каза...

Радея, старицата е наистина същата, но не от това място бях си копирала снимката.
Plam, информацията е допълнена. Благодаря за намесата.
Обяснението ми и молбата към читателите след самата снимка е достатъчно открита и ясна, затова не приемам назидателния ти тон.

kenkal каза...

Като гледам коментарите под оригиналната снимка на посочения в по-горния коментар адрес, установявам, че тя е качена преди повече от 2 години. Това ме подсети за още нещо: дано тази жена е жива и здрава и дано близките й се радват на нейната добра усмивка още дълго!