08 юли 2011

Следпразнични благодарности

Благодаря на всички, които се сетиха и ме поздравиха лично, по телефона или чрез възможностите на глобалната мрежа.
Благодаря за шансовете, които се отвориха пред мен през изминалата моя година и за окуражаващите думи на близките ми и на приятелите, за да успея да осъществя начинанията си.
Навлизам в следващата си година обнадеждена, защото
- вече имам назначение за неопределен период (имам за цел да се утвърдя и да докажа способностите си),
- имам допълнителна много интересна и полезна работа (искам да се развивам и да раста в нея),
- животът ме срещна с качествени, положителни и емоционални хора,
- домът ни, макар и малък, е спокойно и уютно място,
- семейството ми продължава да живее добре по своите си разбирания и стадарти,
- децата ми растат като свестни хора и се справят мъжки с предизвикателствата,
- близките ми са здрави и ми даряват спокойствие и обич,
- мъжът, когото обичам, е винаги до мен,
- здрава съм,
- обичам и се чувствам обичана,
- щастлива съм и искам всички да са щастливи.
Дано и нататък животът ми се подрежда добре, да успявам да взимам правилните решения, да имам подкрепата на близките си, да намирам сили да се усмихвам и да преценявам кои са стойностните неща без да залитам в крайности!
Дано!

Благодаря!

1 коментар:

Анонимен каза...

Бъди щастлива! Обичам те!