03 юни 2013

Солени и даже възгорчиви лафове от тате

Много често в последно време ми идват наум мъдростите, чувани в дома на родителите ми. Поводите да се сещам за тях се нароиха. И все около това се въртят ситуациите, че родителите в стремежа си да "защитават" интересите на своите деца не виждат кривиците на чедата си.
Забравили са да гледат гредите в своите очи, ама виждат сламките в чуждите!  И днес ми се случи да мисля за конкретни хора, че скоро ще дойде времето, когато ще си бият главите, но ще бъде късно. Отрочето мило  ще порасне и такива ще им сервира, че... 
Дано не съм лош пророк!

Баща ми продължава да казва  така: 
Ще си хапеш гъза, ама ще е късно!
Златни ли ще ти ги сере, мислиш?
 Баба ми пък казвала:
Айде първо ги изсери и после бий тъпана!
Като я свършиш, тогава викай "Ама голямо лайно изсрах"!
Е, грубички са лафовете, ама как на място ми идват да ги рекна...
Ама не може!
Селските мъдрости не са за всекиго!

Няма коментари: