17 март 2014

Само 6 ли?

Предизвикаха ме. 
Трябва да разкрия на всички 6 неща, които ме правят щастлива. Ами, ако не смея да си кажа, Доктор Уотсън?
Страх, не страх, свян, не свян...
Ще си кажа. Пък да видим.
Всъщност мене ме правят щастлива няколко (бих казала, че са няколко пъти по 6; поне) обикновени и делнични неща:
1. Да има на кого да се поглезя;
2. да има кого да поглезя;
3. да си пия кафето с приятели и сладки приказки;
4. да ми помогнат или да ме отменят в домакинската работа;
5. да си попеем от сърце в колата или след вкусно хапване;
6. да ми приемат извиненията с прегръдка, когато съм осъзнала, че някъде бъркам.

---
7. Да си гледам чедата и да си се хваля с тях,
8. да си говоря с приятели и роднини за минали работи и за бъдещи планове,
9. да си хапвам вкуснотии.
Стига толкова, че се оливам. Само 6 неща, които ме правят щастлива са ми малко. 

Няма коментари: