08 декември 2007

Честит 8-ми декември!

За мен днес е празник на студентите - настоящи, бивши и бъдещи и на хората с млад дух - те са винаги отворени за новото, доброто, интересното и за всичко може да се говори с тях.

На всички тях - честит празник! Весело празнуване, много песни, танци и нови приятели пожелавам да ви се случат!



Припомням, че днес е датата, на която светът се рздели с Джон Ленън (естествено не само аз съм се сетила за това). Поздравявам всички с част от негова песен (понеже не знам английски - ползвам превода на Георги Рупчев и Калина Филипова).



Ще успея


с помощта на приятел до мен.


Ще се засмея


с помощта на приятел до мен.


И ще запея


с помощта на приятел до мен.


О, ще успея


с помощта на приятел до мен!


С помощта на приятел до мен!






Бъдете с приятели! Веселете се и пийте по едно и за онези приятели, които сега не са с вас. Аз ще направя така! :)

Няма коментари: