19 юли 2014

И пилетата отлитат

Винаги съм знаела, че децата ще пораснат и ще поемат по своя си път. И винаги съм го искала. Смятам, че е напълно нормално и задължително дори децата да напуснат дома на родителите, щом дойде време; да поемат по своите пътища и да живеят така, както искат те самите. 
Може би, защото аз бях свободна да напусна родния дом; защото никой не ме държа под крилото си безумно дълго...
Е, ей на! Децата пораснаха. Днес малкият навършва пълнолетие и утре, буквално утре, лети. Ще го изпратя на летище София и ще се върна у дома да довърша подготовките за другото голямо излитане на големия. Той пък се жени. (Но за това след някой и друг ден.)
И двамата започват нов етап в живота си и аз им желая успехи, късмет и здраве. А ние (двамата с баща им) винаги ще ги подкрепяме, защото така обичаме, така ни е хубаво. Тайничките ни тревоги се надяваме да са винаги необосновани, а поводите за радостни събирания заедно, вече в по-голям състав, да са по-чести.
И такааа...
Честит рожден ден, Васе! Бъди здрав, докажи способностите си на талантлив и работлив млад мъж и, когато се върнеш и завършиш училище, поемай по пътищата, които сам си избрал за себе си!  Аз и всички ние сме с теб!

Малко спомени от миналите години. Все момчетата ми са на фокус.
Момчешки работи
Мъжка дума
Една торта и...
Новото ми дете
Рак на 13
Маратонец
Хмммммм...:)
Не човек, а желязо ;)

1 коментар:

Unknown каза...

Прекрасно написано! Желая на младежите да създадат крепки семейства, да извървят житейския си път достойно и стабилно ,както дървото се разклонява и разлиства,но корените са тези които го държат здраво за земята.На вас с Юлиян ,желая да сте здрави, да се радвате на прекрасните моменти които ви предстоят.